7 клас

Домашня робота 23.03.2023 р.

Завдання на нз.юа.

Домашня робота 14.03.2023 р.

Завдання на нз.юа.

Домашня робота 07.03.2023 р.

Завдання на нз.юа.

Домашня робота 04.03.2023 р.

Завдання на нз.юа.

ДОМАШНЯ РОБОТА 28.02.2023

1. Опрацювати пар. 19.

2. Скласти хронологічну таблицю по пар.19.

ДОМАШНЯ РОБОТА 21.02.2023

1. Опрацювати пар. 17.

2. Скласти хронологічну таблицю по пар.17.

14.02.2023.

Опрацювати пар.16

Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/1325314

07.02.2023.

1. Опрацювати пар. 16.

2. Скласти хронологічну таблицю по пар. 15-16.

31.01.2023 р.

1. ПРОЧИТАТИ ПАР. 15 

2. Виписати головні дати у зошит.


20.01.2023р.

ДОМАШНЯ РОБОТА

ТЕМА: ФРАНЦІЯ У ХІ - ХV СТОЛІТТЯ. СТОЛІТНЯ ВІЙНА.

1. ПРОЧИТАТИ ПАР. 15

2. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://www.youtube.com/watch?v=uml2KneKaRY

3. ВИВЧИТИ КОНСПЕКТ УРОКУ В ЗОШИТІ.

4. ВИВЧИТИ ГОЛОВНІ ДАТИ В ЗОШИТІ.

06.12.2022 Р.

Всесвітня історія - 7 клас

Тема: Підсумкова контрольна робота за І семестр

Варіант - 1

1.Дайте визначення наведеному поняттю

Феодал - це...

2.Яке з цих племен вважалося варварським?

А)франки; Б)готи; В)англи.

3.Франкську державу заснував:

А)Карл Мартел; Б)Меровей; В)Хлодвіг.

4.Візантія виникла:

А)450р; Б)395р; В)396р.

5.Святиня мусульман:

А)Храм; Б)Кааба; В)біблія.

6.В якому столітті було прийнято іслам?

А)V ; Б) VI ст.; В )VII ст.

ІІ рівень

7.Встановіть відповідність:

1)Карл Мартел;

2)Омар;

3)Юстиніан.

А)Арабський халіфат;

Б)Візантія;

В)Франкська держава.

8.Назвіть основні заняття селян. Кого вони забезпечували в суспільстві?

ІІІ рівень

9 .Складіть історичний портрет Карла Великого.

10.Охарактеризуйте вигляд середньовічних міст.

ІV рівень

11.Напишіть невеликий твір на тему: «Я на рицарському турнірі».

Всесвітня історія - 7 клас

Підсумкова контрольна робота за І семестр

Варіант - 2

1.Дайте визначення наведеному поняттю

Васал - це...

2.Житло феодала?

А)палац; Б)замок; В)хата.

3.Першу імперію в Європі заснував:

А)Карл Великий; Б)Меровей; В)Хлодвіг.

4.Правитель Візантії:

А)король; Б)князь; В)василевс.

5.Священне місто мусульман:

А)Мекка; Б)Медина; В)Марокко.

6.Коли християнська церква поділилася на східну і західну?

А)1025 р ; Б) 1054; В )1060 р.

ІІ рівень

7.Встановіть відповідність:

1)Карл Мартел;

2)Омар;

3)Юстиніан.

А)Візантія;

Б)Франкська держава;

В)Арабський халіфат.

8.Назвіть основні ремесла в середновіччі. Яка їх роль в розвитку міста?

ІІІ рівень

9 .Складіть історичний портрет Юстиніана.

10.Охарактеризуйте вигляд середньовічних міст.

ІV рівень

11.Напишіть невеликий твір на тему: «Я на рицарському турнірі».

ІІІ. Підсумки уроку. Д/З Повторити вивчений матеріал

29/11/2022 р.

*ДОМАШНЯ РОБОТА*

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 7

2.ТЕРМІНИ ЗНАТИ ТА ВМІТИ ПОЯСНИТИ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.

3. ПІДГОТОВКА ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПО ПАР.6.

4*. ПІДГОТУВАТИ ВИСНОВОК ДО ПАР. 6.

5. ВИКОНАТИ ТЕСТ ЗА ПОСИЛАННЯМ.

https://naurok.com.ua/test/start/1148289

6. РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ НАДІСЛАТИ МЕНІ.

*ДОМАШНЯ РОБОТА* 22 / 1 1 / 2022 р.  

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 10.

2.ТЕРМІНИ ЗНАТИ ТА ВМІТИ ПОЯСНИТИ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.

3. ПІДГОТОВКА ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПО ПАР.9.

4*. ПІДГОТУВАТИ КОНСПЕКТ ПО ПАР. 9. (ЗА БАЖАННЯМ).

5. Пререглянути відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=zC-l77beRrY

ПОСИЛАННЯ НА КЛАСРУМ

https://classroom.google.com/c/NTczMDQwMTg5MjAy?cjc=3i2bf5h



*ДОМАШНЯ РОБОТА* 15 / 1 1 / 2022 р.

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 9.

2.ТЕРМІНИ ЗНАТИ ТА ВМІТИ ПОЯСНИТИ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.

3. ПІДГОТОВКА ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПО ПАР.8.

4*. ПІДГОТУВАТИ КОНСПЕКТ ПО ПАР. 9. (ЗА БАЖАННЯМ).

5. Пререглянути відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=pP3rnRQkEQc

https://www.youtube.com/watch?v=-KmGWEgV2Ks

6. ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://docs.google.com/presentation/d/10yPCm11qft5jQ4B4Z7sb39oxImYptafX/edit?usp=sharing&ouid=113159296837533136841&rtpof=true&sd=true



*ДОМАШНЯ РОБОТА* 08 / 1 1 / 2022 р.

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 8.

2.ТЕРМІНИ ЗНАТИ ТА ВМІТИ ПОЯСНИТИ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.

3. ПІДГОТОВКА ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПО ПАР.7.

4*. ПІДГОТУВАТИ КОНСПЕКТ ПО ПАР. 7. (ЗА БАЖАННЯМ).

5. Пререглянути відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=SiT8wxQates

ТЕРМІНИ ЯКІ ВИВЧАЛИСЯ ПРОТЯГОМ УРОКУ

Феодалі́зм - панівна за середньовіччя в Західній і частково в Центральній та Східній Європі суспільно-економічна система. Феодальний лад - це лад, коли землевласник дає залежним селянам землю в обмін на їхню працю. За "класичну добу феодалізму" загалом вважають Х-ХІІІ ст.

Фео́д - спадкове земельне володіння в епоху феодалізму, за яке потрібно було нести службу, та інші повинності. Бенефіцій, що передався у спадок.

Феода́л - монопольний власник феоду - тобто земельного наділу, отриманого у вигляді пожалування за службу

Сеньйóр - Як історична категорія, соціальний стан - феодальний власник землі, котрий віддавав частину своїх земель із селянами іншому, дрібнішому феодалові, за службу. Синонім - «сюзерен»; антонім - «васал». Звернення в сьогоденних романських мовах.

ТРИ СТАНИ СЕРЕДНЬОВІЧНОГО СУСПІЛЬСТВА

ФЕОДАЛЬНА ДРАБИНА 


18/10/2022Р.

*ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ*

ПИТАННЯ ЯКІ БУДУТЬ НА КОНТРОЛЬНІЙ РОБОТІ

1.1. Династія Каролінгів була названа на честь:

1.2. Накази Карла Великого називалися:

2.1. «Салічну правду» запровадив:

2.2. Каролінгську династію заснував:

3.1. Кааба знаходиться в :

3.2. «Найбільшим багатством» германців була:

4) Розкрийте значення виразу: Іконоборство - Намаз -

5) Дайте відповідь: а) Священний місяць, протягом якого дотримується пост мусульманами - це ...

б) Битва між готами та гунами відбулась на...

6) Дайте стверджувальну чи заперечну відповідь:

а) Три молитви в день - це обов'язковий намаз у мусульман;

б) «Кодекс Юстиніана» - це збірка римських законів;

ІІІ рівень

7) Впізнай особу:

А) «Вправний воїн, велику увагу наділяв розвитку освіти та мистецтва, розширював свої кордони, 50 років провів у походах і битвах. Прожив 71 рік»

Б) «Цей франк був майордомом, розгромив арабів при Пуатьє, провів реформу та наділив воїнів земельними наділами за службу. Мав прізвисько «Молот»

8) Поясніть вираз: - «Каролігське відродження»- Візантія -

9) Перерахуйте досягнення арабської культури.

IV рівень

- Коротко опишіть одну із історичних постатей даної теми. Дайте власну оцінку його діяльності.

- Які історичні факти, події вивченої теми запам'яталися. Чим привернули увагу?

ДАТИ ЯКІ ТРЕБА ОБОВ'ЯЗКОВО ЗНАТИ ДЛЯ УСПІШНОГО НАПИСАННЯ РОБОТИ.

Підручник по Всесвітній історії. 7 клас. Гісем - Нова програма

Хронологічна таблиця

Найважливіші події середньовічної історії

  • IV-VII ст. - Велике переселення народів
  • 486 р. - Виникнення Франкської держави
  • 527-565 рр. - Правління візантійського імператора Юстиніана І
  • 622 р. - Зародження ісламу
  • VII-VIII ст. - Арабські завоювання
  • VII-XI ст. - Доба вікінгів
  • 732 р. - Битва під Пуатьє, перемога франків над арабами
  • 800 р. - Утворення Франкської імперії
  • 843 р. - Верденська угода, поділ імперії Карла Великого
  • 902 р. - Заснування Священної Римської імперії


ТЕРМІНИ ЯКІ РОЗГЛЯДАЛИСЯ ПРОТЯГОМ ТЕМИ.

Салі́чна пра́вда або «Салічний Закон» - збірник записів звичаєвого права германського племені салічних франків, одна з найранніших та найобсяжніших варварських правд. 

Ало́д (давньонім. Allod від al - «повний» та od - «володіння») - індивідуально-сімейна земельна власність у варварських королівствах та ранньофеодальних державах Західної Європи. Володіння «алодом» (на відміну від бенефіції, феоду) не було пов'язане з виконанням феодальної служби і повинностей. Часом слово «алод» використовують як термін безумовного землеволодіння на противагу умовному.

Бенефіцій (лат. beneficium - благодіяння, лат. bene - добре, лат. facere - робити). В ранньофеодальній Західній Європі (VIII-XII століть) форма умовного земельного користування. Надавалась королем (великим землевласником) з умовою виконання одержувачем певних обов'язків, найчастіше військової служби. Бенефіція була дійсна до смерті одержувача або жалувателя. В розвитку поземельних відносин являла собою проміжну стадію між дофеодальною власністю - алодом і феодальною - леном, зародком якого вона була. Виникнення зумовлене розвитком феодальних відносин у Франкській державі. З метою підкорення феодалів і зміцнення своєї воєнної могутності Карл Мартелл, відмовившись від дарування земель, надавав їх лише на умовах бенефіції. Наслідком було знищення стану вільних людей і розшарування суспільства на великих землевласників, васалів і кріпаків.

Васа́л (від лат. vassus - слуга) - в Середньовіччі в Західній Європі феодал, що одержував земельні володіння та був залежним від іншого, більш могутнього феодала-сеньйора (сюзерена).

Васал мав по відношенню до сюзерена ряд повинностей, зокрема, подавав йому військову та грошову допомогу, брав участь у суді й нарадах сюзерена тощо. Стосунки між васалом і сюзереном створювали систему васалітету. Васалітет, зазвичай, був пов'язаний з наданням васалові земельного наділу (феоду) у тимчасове або спадкове володіння. Виник у Західній Європі 8-9 ст., значно поширився та існував до 13-14 ст. Закріплюючи феодальну ієрархію, васалітет в умовах феодальної роздробленості був формою політичної організації класу феодалів для панування над залежним селянством.

РИЦАРЬ - Лицарями називали представників дворянства, присвячених лицарям. Так у середньовіччі з'явився особливий прошарок населення - лицарство. Головним завданням лицаря була вірна служба свого пана. Крім того, лицар також зобов'язувався за кодексом захищати бідних і слабких.

Іконоборство - це соціальна віра у важливість знищення ікон та інших зображень чи пам'ятників, найчастіше з релігійних чи політичних причин. Людей, які беруть участь у іконоборстві або підтримують його, називають іконоборцями.

Фре́ска - живопис на вологій штукатурці, одна з технік настінного малярства, протилежна до «а секко», теж називають фрескою. Робилися за допомогою сиру, шматків каменю, природних барвників та ін.

 Моза́їка - зображення чи візерунок, виконані з кольорових каменів, смальти, керамічних плиток, шпону та інших матеріалів.

Іко́на - живописне, мозаїчне або рельєфне зображення Ісуса Христа, Богородиці, святих і подій Святого Письма. 

Халі́ф - титул ісламського правителя, як керівника вірян і наступника Мухамеда, верховного глави ісламської громади, що вибирався для здійснення духовного і світського керівництва в ісламському світі відповідно до шаріату та стежив за виконанням вірянами «божественних правил», що заповів Аллах.

Пало́мництво, або про́ща - мандрування віруючих людей до святих місць. Людей, що здійснюють паломництва, називають паломниками або прочанами.

Експа́нсія - розширення сфери панування, впливу, поширення чого-небудь за початкові межі. Розрізняють територіальну, економічну і політичну експансію.

Арабський халіфат ( Ісламський халіфат‎) - теократична ісламська держава, що виникла в результаті мусульманських завоювань у VII-IX століттях і очолювалася халіфами.

ПЕРСОНАЛІЇ

Блаженний Карл І Вели́кий - король франків, король Ломбардії, імператор Заходу, представник династії Каролінгів. На кайзерський престол його коронував 25 грудня 800 року Папа Лев III у Римі. Прізвище «Великий» здобув ще за життя.

Фла́вий Пётр Савва́тий Юстиниа́н (лат. Flavius Petrus Sabbatius Iustinianus, др.-греч. Φλάβιος Πέτρος Σαββάτιος Ἰουστινιανός), более известный как Юстиниа́н I (др.-греч. Ἰουστινιανός Α') или Юстиниан Великий (др.-греч. Μέγας Ἰουστινιανός; 482 / 483, Тавресий, Верхняя Македония - 14 ноября 565, Константинополь) - византийский император с 1 августа 527 года вплоть до своей смерти в 565 году. Сам Юстиниан в указах называл себя Цезарем Флавием Юстинианом Аламанским, Готским, Франкским, Германским, Антским, Аланским, Вандальским, Африканским, так как при нём были присоединены многие земли бывшей Западной Римской империи, в частности, упразднены королевство вандалов и аланов в Африке, королевство остготов в Италии, присоединена часть земель королевства вестготов в Испании. Вестготы, франки, алеманны, анты признали себя вассалами императора.

ВІДЕОМАТЕРІАЛИ ДО ТЕМИ

ІМПЕРІЯ ФРАНКІВ

https://www.youtube.com/watch?v=vqGj5_M0aNM  

ВІЗАНТІЯ ДОБИ ЮСТИНІАНА

https://www.youtube.com/watch?v=lIMsokjLYoY

АРАБСЬКИЙ ХАЛІФАТ

https://www.youtube.com/watch?v=WDzKplG0NZ4



*ДОМАШНЯ РОБОТА* 06/10/2022р.

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 7

2.ТЕРМІНИ ЗНАТИ ТА ВМІТИ ПОЯСНИТИ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.

3. ПІДГОТОВКА ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПО ПАР.4.

4*. ПІДГОТУВАТИ КОНСПЕКТ ПО ПАР. 7. (ЗА БАЖАННЯМ).

5. Пререглянути відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=vqGj5_M0aNM 

13/09

ДОМАШНЯ РОБОТА

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 5

2. ГОЛОВНІ ДАТИ В ЗОШИТІ ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ

3. ПІДГОТОВКА ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ.

06/09 

ДОМАШНЯ РОБОТА 

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 4

2. ГОЛОВНІ ДАТИ В ЗОШИТІ ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ

3. ПІДГОТОВКА ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ.

06/09

Домашня робота

Опрацювати пар.2-3

Домашнє завдання

1. Опрацювати пар. 23-24

Домашнє завдання

1. Опрацювати пар. 21-22

Підготовка до контрольної роботи

Домашнє завдання

1. Опрацювати пар. 19-20

Домашнє завдання - пар.16 виконати реферат у зошит.

Урок узагальнення «Європейське суспільство і держави в X - XV ст.»

Питання №1

У Скандинавії воїнів, які здійснювали походи в інші країни називали :

А) нормани

Б) вікінги

В) варяги

Г) "північні люди"

Питання №2

У 870 - х роках нормани відкрили і заселили

А) Америку

Б) Китай

В) Ісландію

Г) Іспанію

Питання №3

Хрестоносці захопили місто Константинополь у:

А) 1096 р.

Б) 1204 р.

В) 1147 р.

Г) 1069 р.

Питання №4

Встановіть послідовність

1. Утворення Єрусалимського королівства

2. Дитячий хрестовий похід

3. Початок першого хрестового походу

4. Утворення духовно - рицарських орденів хрестоносців

Питання №5

Філіп ІV вперше скликав Генеральні штати у:

А) 1202 р.

Б) 1312 р.

В) 1302 р.

Г) 1304 р.

Питання №6

Встановіть послідовність

1. Битва за Орлеан

2. Повстання Жакерія

3. Початок Столітньої війни

4. Битва під Кастильйоні

Питання №7

Встановити відповідність

Подія

1) нормандське завоювання Англії

2) ухвалення Великої хартії вольностей

3) скликання першого парламенту в Англії

4) Початок війни Червоної і Білої троянд

Дата

А) 1066 р.

Б) 1265 р.

В) 1455 р.

Г) 1215 р.

Питання №8

Встановіть відповідність

Імена королів

1) Генріх VII Тюдор

2) Генріх ІІ Плантагенет

3) Іоанн Безземельний

Подія

А) Підписання Великої хартії вольностей

Б) Завершення війни Червоної і Білої троянд

В) Упровадження суду присяжних і принципу верховенства королівського суду

Питання №9

У 962 р._______був коронований у Римі як імператор. Так народилася Німецька імперія. У 1157 р., нова імперія була названа___________________імперією , яку німецькі правителі представляли як спадкоємицю ________________ .

Питання №10

Остаточно роздробленість Священної Римської імперії була в ____ р.

закріплена_________________ імператора Карла IVЛюксембурга.

Питання №11

__________ (ісп. reconquistar - відвойовувати) - відвоювання християнами у VIII-XV ст. Піренейського півострова й інших територій, що були захоплені арабами та берберами (які пізніше отримали загальну назву «маври»).

Питання №12

Утворення єдиного Іспанського королівства відбулося у :

А) 1479 р.

Б) 1489 р

В) 1492 р

Г) 1469 р

7 клас урок дистанційне 08.02.22..pdf

 

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати